onsdag 26 mars 2008

En vanlig onsdag

Jag är rätt nöjd med att jag har kommit ut på långpromenader före lunch både idag och igår. Idag gick jag för första gången upp innan min man gick till jobbet också, så vi fick lite tid tillsammans på morgonen för en gångs skull, trevligt. Var riktigt pigg i morse fastän Moa envisades med att vakna flera gånger i natt med. Jag försökte få henne att somna om utan att amma vid tresnåret, men hon blev helt hysterisk. I vanliga fall brukar jag ha väldigt svaga minnen av att maken kommer till sängen och pussar mig hej då innan han går till jobbet medan jag försöker sova lite till och Moa ligger bredvid och sprattlar och vill att jag ska gå upp med henne alternativt sover hon med om jag har tur. Men det är lättare att komma upp nu när det är ljust på morgnarna. Så härligt med vår, även om det inte är så vårigt just nu. Men det är ljust i alla fall, det är alltid något!

Inga kommentarer: