söndag 20 januari 2008

Helg

Det hade gått bra i fredags när Moa var hos sin farmor och farfar. Hon hade skrikit en del, men hade varit glad också och sovit i två omgångar.

Igår var jag på stan med min mamma hela dagen för att leta kläder till ett bröllop. Det gick inget vidare. Jag hittade i och för sig en jättefin klänning på rea på Laura Ashley (bild nedan), men den passar dock inte till bröllopet. Min mamma köpte den till mig ändå för hon tyckte att jag passade så bra i den, och priset var verkligen bra, den var nedsatt till mindre än en tredjedel av utgångspriset.

Idag blev det ytterligare en liten sväng på stan. Köpte en fin blus på H&M, men det blev inga bröllopskläder idag heller. Nu lutar det åt att jag återanvänder något jag har hemma. Ska kanske låna en fin topp av min mamma som jag lånade till ett bröllop för ett par år sedan. Den har massor av paljetter på sig, så den är nog mer "rätt" nu än då.

En fika på eftermiddagen med några vänner har vi hunnit med också, men nu är tyvärr helgen nästan slut.

Inga kommentarer: