tisdag 29 januari 2008

Mina nerver är inte gjorda för detta

Nu sover Moa. Skönt. Jag är så trött idag och hon är ganska krävande just nu. Jag känner att jag inte har ork att underhålla henne hela tiden idag. Önskar att jag hade ro att lägga mig ner och slagga en stund jag med. Men jag är helt nojig över det här med lägenheten. Jag börjar dock misströsta ganska rejält nu. Det är många som är intresserade och jag blir superstressad av budgivningen. Nu har jag pausat ett tag. Måste prata med min man om hur högt vi ska gå. Men om vi skulle vinna budgivningen så kommer jag att vara superstressad över att det är ett misstag och att vi ska komma på något som är jättedåligt med lägenheten som vi har förbisett. Det är en lose-lose-situation helt enkelt. Så känns det just nu i alla fall. Fast i min fantasi sitter jag redan på balkongen i söderläge och dricker min morgonlatte som jag tillrett i det underbara köket...

Inga kommentarer: