torsdag 17 januari 2008

Läseftermiddag

Nu har vi precis kommit hem från den första föräldragruppsträffen på bvc. Det var trevligt att träffa andra mammor, men tyvärr var Moa inte alls på gott humör och jag hade lite svårt att koncentrera mig då jag var tvungen att försöka lugna Moa större delen av tiden. Jag hade gärna suttit kvar lite längre och pratat men till slut blev det för jobbigt. Känner mig helt slut nu! Hoppas att Moa är lite lugnare nästa träff som är nästa vecka.

Nu ska jag ignorera röran och ha en mysig läseftermiddag tänkte jag. Jag har precis varit och hämtat ut fem böcker som jag beställt från Bokus och dessutom damp senaste numret av Mama ned i brevlådan idag. Frågan är bara vilken jag ska börja med...

Jag har en hel del bilder som jag skulle vilja lägga upp på bloggen, men de är på min dator, så det får vänta.

Inga kommentarer: