fredag 18 januari 2008

Jag hjärta min dator

Åh, äntligen tillbaka på min egen dator igen. Fast jag hinner inte sitta vid den någon lång stund idag. Om ett par timmar ska jag träffa en kompis med hennes son på 7 månader och innan dess tänkte jag försöka röja det värsta här hemma. Det är aningen kaosartat just nu. Har varit så himla trött hela veckan och inte orkat göra nåtgot städrelaterat.

Ikväll ska jag på teater med maken och hans jobbkamrater. Vi ska lämna bort Moa för första gången. Hon ska få vara ett par timmar hos sin farmor och farfar. Det känns inte så kul att göra det nu när hon är inne i en sådan här kinkperiod. Men det är inte så lång tid, så vi får hoppas att det går bra. Jag får se vilket humör hon är på ikväll. Om hon är alltför arg så stannar jag hemma.

Inga kommentarer: