fredag 18 januari 2008

Jag skulle ju inte köpa nått mer nu på ett tag...

Den här bodyn fast kortärmad köpte jag till Moa för ett par dagar sedan. Jag hade sneglat på den tidigare, men tyckt att det var lite dyr. Nu var det 25 % rabatt och jag bestämde mig för att slå till. Den är alldeles för stor nu, men vi har så mycket kläder i storlek 56 och en hel del i 62 så det känns ändå onödigt att köpa något mer i de storlekarna just nu. Storleken på barbapapabodyn är 6/12, jag frågade vad det motsvarade och fick svaret att det nog var typ 70.

(Jag har tyvärr glömt var jag hittade den här bilden, skäms på mig!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin body! Melvin har en svart body med barbafamiljen (tror det är hela familjen i alla fall). Den köpte hans mormor på Åhlens.

Anonym sa...

Haha, ja jag är likadan. Ska inte heller shoppa något mer till min lilltjej men idag dyk jag på en söt pyjamas som jag inte kunde motstå! Men nu ska jag inte shoppa något mer på ett tag :)