onsdag 16 januari 2008

Internetlös

Har varit utan internet i tre dagar nu. Det trådlösa nätverket har slutat fungera. Så irriterande. I morse kopplade maken in min dator med en sladd i stället men jag har inte fått det att funka i alla fall. Nu har jag lånat min mans dator där det var enklare att få det att funka. Maken har inte kommit hem från jobbet än. Hoppas att han kan hjälpa mig att koppla in min dator när han kommer hem. Hatar att jag är så handikappad när det gäller datorer, men ändå för lat för att orka lära mig. 

Moa har varit jättesur idag, nästan hela sin vakna tid. Vet inte vad det är med henne. Som tur var sov hon hela tiden när vi var och lunchade med en kompis och hans dotter på 10 månader, och hon har sovit ganska mycket i kväll också. Hon är fyra månader idag för övrigt.

Nu måste jag gå ned i tvättstugan. Jag bokade tid klockan 20.00 för att maken helt säkert skulle vara hemma, för det är så jobbigt att tvätta när man är själv med Moa. Men näe då, han skulle visst jobba halva natten. Barnvänligt företag my ass!

Inga kommentarer: