torsdag 14 juni 2007

Graviditetsdagbok

Bara några dagar efter att vi fått reda på att jag var gravid började jag och min pojkvän prata om att jag borde föra dagbok under graviditeten och skriva av mig om hur jag mådde och kände och sådant. Det kunde vara kul att ha och titta i efteråt. Tyvärr kom jag inte riktigt igång direkt utan sköt upp det hela tiden. När vi var i Paris hittade jag massa urfina anteckningsböcker som jag ville köpa i shoppen på Centre Pompidou. De var dock ganska dyra och min pojkvän inflikade lite försynt att man ska ju ha nånting att använda dem till också... Då kom jag på den briljanta idén att jag skulle använda en till dagbok. Det var svårt att välja, men till slut föll valet på en anteckningsbok från företaget La Marelle en Papier (den på bilden ovan). På deras hemsida kan man titta på deras jättefina böcker och kort.

Sedan dess har jag försökt skriva ikapp alla mina intryck. Det tar tid, det finns så mycket jag vill få ner! Tyvärr så blir ju allt jag skriver hittills sållat genom glömskans filter, om så bara ett par veckors dito. Nu har jag nästan kommit ikapp, så snart hoppas jag på att kunna föra mina anteckningar i realtid!

Inga kommentarer: