onsdag 20 juni 2007

Klänningssommar?

När jag var på stan igår för att leta jeans provade jag den här klänningen från Topshops mammaavdelning. Jag gillar den, men kunde inte riktigt bestämma mig om den var värd pengarna. Jag badar inte direkt i pengar just nu, och det känns onödigt att köpa massa kläder som man bara kommer använda ett par gånger. Det känns som att det hela hänger på vilket väder det kommer bli i sommar. Blir det en toppensommar kommer jag gladeligen att gå i klänning varje dag, men tyvärr vet man ju aldrig med vädret i Sverige. Och i år kommer vi att stanna hemma hela sommaren för en gångs skull.

Jag provade den här klänningen från Polarn O. Pyret också. Den är fin och väldigt skön, men jag fick lite nattlinnekänsla av den, plus att urringningen var lite väl djup för att jag skulle känna mig bekväm.

De reade ut den här blusen på H&M, men det fanns bara stora storlekar kvar.

Inga kommentarer: